مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-18دانش

فارس من| پاسخ به دغدغه برگزیدگان المپیاد سلول های بنیادی پیرامون سهمیه کنکور


برگزیدگان المپیاد سلول های بنیادی خواستار الزام سهمیه کنکور به مدال آوران این رشته شدند، با ساماندهی سهمیه های کنکور از سوی شورایعالی انقلاب فرهنگی تکلیف سهمیه المپیادی ها نیز روشن می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کنکور در کشورمان مسأله آموزشی روز دانش آموزان در سال های پایانی مدرسه است و از این بابت جمعیت بسیاری اعم از داوطلبان و خانواده های آنان را تحت پوشش دارد.

برای آزمون سراسری در کشورمان سهمیه های مختلفی در نظر گرفته می شود تا برخی از داوطلبان با امتیازاتی به دانشگاه راه یابند از جمله این سهمیه ها سهمیه برگزیدگان المپیادهاست.

در کشور ما 14 رشته المپیادی برای دانش آموزان وجود دارد که مشمول سهمیه کنکور هستند و برخی دیگر از برگزیدگان المپیادها نیز خواستار الزام سهمیه برای رشته خودشان شدند.

برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در سامانه فارس من خواستار الزام سهمیه کنکور به مدال آوران سلول های بنیادی شدند.

این داوطلبان کنکور در پویش خود آورده اند: المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی که یکی از المپیادهای خوب، نوپا و نوآورانه است که بنیانگذار این رشته نیز جمهوری اسلامی ایران است، با اینکه بیش از هشت دوره برگزاری موفق، هنوز مشمول سهمیه کنکور نشده است و شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| پاسخ به دغدغه برگزیدگان المپیاد سلول های بنیادی پیرامون سهمیه کنکور

فارس من| پاسخ به دغدغه برگزیدگان المپیاد سلول های بنیادی پیرامون سهمیه کنکور